.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگيري يك سارق سابقه دار بابلي

چهار خودرو پرايد سرقتي در بابل كشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامي بابل گفت، درپی عملیات پلیسی موفق شديم سارق سابقه‌دار خودرو را در بابل دستگير نمائیم.

به گزارش خبرنگارشمال نیوز ، سرهنگ علی رستمی فرمانده انتظامي بابل درگفتگو باخبرنگارشمال نیوز دربابل اظهارداشت، با به‌كارگيري شگردهاي پليسي و اطلاعاتي گسترده موفق شديم سارق سابقه دار به نام «محمد – ش»؛26 ساله را كه داراي سوابق متعدد سرقتي بوده را شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي وي را دستگير نمودیم.

فرمانده انتظامي بابل بیان داشت: در بازجويي‌هاي صورت گرفته، متهم به چهار فقره سرقت خودرو پرايد در يكم، دوم و سي و يكم فروردين و دوم ارديبهشت اعتراف که با تلاش مامورین خودروهاي سرقتي را كشف وضبط نمودیم.

فرمانده انتظامي بابل همچنين از كشف و ضبط مقاديري ترياك و ماهواره در بابل خبر داد و افزود: پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بابل با به‌كارگيري شگردهاي پليسي و اطلاعاتي، طي دو عمليات بيش از يك كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك را كشف و ضبط كرد.

وي تصریح کرد: در عمليات اول با هماهنگي مقام قضايي در بازرسي از منزل اسماعيل ـ ر مقدار 730 گرم ترياك با لفافه و يك دستگاه ماهواره كشف و ضبط شد.

رستمي درادامه افزود: در عمليات ديگر پليس مبارزه با مواد مخدر، از منزل شخصي به نام محمد- ا، 78 ساله ساكن بابل كه در تهيه و توزيع مواد مخدر فعاليت داشته؛ با هماهنگي مقام قضايي بازرسي به‌عمل آمد و مقدار553 گرم ترياك كشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامي بابل گفت: نامبرده به همراه دو نفر از عوامل خود به هويت احمد 29 ساله اهل و ساكن بجنورد و فتح الله 35 ساله اهل و ساكن شيرگاه، دستگير و تحويل مراجع قضايي شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رحمانی 22 ارديبهشت 1389
ماهواره كشف كردن هنر نميخاد من ميتونم روزي هزار ماهواره كشف كنم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.